Közösségi média

Közösségi média nélkül sokan nem tudnának élni, míg másoknak csak szimplán fontos szerepet játszik az életében. Ha viszont az időnk nagy része a személyes kommunikáció helyett a virtuális térben zajlik, akkor ez a „marketing kapcsolódások” számára is kimeríthetetlen lehetőséget kínál. Csak míg 15 éve mindössze egy-két ilyen platform létezett, addig ma már Facebook, Instagram, twitter, YouTube, LinkedIn, Twitch, Pinterest vagy TikTok marketingről is beszélhetünk, és persze létezik még SlideShare, Quora, Wikipedia, Tumblr, ezernyi blog és sok más lehetőség is. Ebben a világban már egy machete kés is kevés ahhoz, hogy eligazodjunk. Hol, mikor, milyen tartalmat készítsünk, hogyan terjesszük és kinek. Hogyan mérjük, és miképp váltsuk értékesítésre. Megannyi kérdés. A közösségi médiában folytatott tevékenység ráadásul összefügg az online marketinggel, PPC-vel vagy akár a tartalommarketinggel, netán a PR-rel is. Holisztikus látásmódot igényel. Ez nem mindenhol van meg, mert manapság is sok a specialista, aki egy-egy területhez ért csak, például Instagrammarketinghez vagy YouTube-hoz. A dzsungel növényzetének vágásához így használd nyugodtan az ArvaliCom csapatát, ahol teljes rálátást kapsz erre a szövevényes szakmai területre!

REFERENCIÁK

RÓLUNK MONDTÁK

ARVALICOM A SAJTÓBAN

MI FOGLALKOZTAT? ÍRD MEG!