Oops. You are searching for a very specific reference. We do not even have it. Loosen the filters a bit and you will find a successful reference
WRITE TO US!
Daikin
Scope: B2B and B2C integrated communications campaign, creative concept, ad production for industry publication, consumer and industry media PR, landing page setup, B2B promotion, lead generation (Facebook, Google, programmatic), creating a digital publication for leading home appliance company
Results: Doubled visitors YoY with same budget, achieved double digit growth in the heat-pump category
Columbia Sportswear
Scope: Ongoing media relations with glossy magazine journalists and stylists for leading outdoor brand
Results: brand Share of Voice is the highest among competitors in glossy magazine brand and fashion reviews, sales has been steadily growing
Lascana
Scope: Central European market launch for leading global online retailer, OTTO Group’s swimwear brand as a regional lead agency for Hungary, Slovakia and the Czech Republic, creative concept, press and blogger relations, social media marketing, influencer marketing, lead generation in Facebook, e-DM campaign
Results: website visitors doubled, significant increase in awareness and sales achieved, brand got out of stock…
Seiko
Scope: PR, lead generation in Facebook and Google for the leading global watch brand
Results: improved campaign efficiency, optimized investment among channels, high ROI PR campaign
Rentasystem
Scope: brand and marketing strategy, brand naming, web development, content marketing and lead generation in Google and Facebook, social media, event management, PR, influencer marketing for SME market leader
Results: a new financial service provider brand emerged and became market leader in its category, it is also a category leader in media, during five years company assets reached a value of HUF 6 bn with a steady flow of new clients online and offline
B.U, STR8, Batiste
Scope: Local brand development and product launch, social media marketing, PR and influencer marketing for international cosmetics company Sarantis
Results: double digit growth for all Sarantis brands, category leadership for Batiste after product launch, Hungary leads in ROI benchmarks in international comparison, passive social media channels completely revived, multiple growth in engagement
B.U, STR8, Batiste
Tevékenység: márkafejlesztés és termékbevezetés Magyaországon, közösségi média marketing, PR és influencer marketing a nemzetközi kozmetikai cég (Sarantis) számára
Eredmény: kétszámjegyű növekedés az összes kezelt márka számára, a Batiste kategória vezetővé vált a bevezetése után, a 12 országos benchmarkokban a magyar szervezet állt az élen több szempont szerint, a passzív közösségi média csatornák aktivizálódtak, a közösségi média engagement többszörösére nőtt
Rentasystem
Tevékenység: márka- és marketingstratégia, márkanév módosítás, webfejlesztés, tartalommarketing és lead generálás a Google, Facebook és LinkedIn segítségével, közösségi média, rendezvényszervezés, PR, influencer marketing kkv piac vezetője számára kihelyezett marketing szervezetként
Eredmény: új pénzügyi szolgáltató márkát építettünk fel, amely vezetővé vált kategóriájában és a médiában is, új ügyfeleket generálunk online és offline, igényes szakmai tartalmakat készítünk: a cég eszközállománya öt év alatt 6 milliárd forint felé nőtt
Seiko
Tevékenység: PR, lead generálás (Facebook és Google) a világ vezető óramárkája számára
Eredmény: javuló kampány hatékonyság, optimalizált befektetés az egyes csatornák között, magas megtérülésű PR kampány
Lascana
Tevékenység: Közép-európai márkabevezetés a világ egyik vezető online kiskereskedője, az OTTO Group fürdőruha márkája számára regionális lead ügynökségként a magyar, cseh és szlovák piacra, kreatív koncepció, sajtó- és blogger kapcsolatok, influencer marketing, Facebook lead generálás, e-DM kampány
Eredmény: a weboldal látogatók megduplázódtak, a márka ismertsége és értékesítése jelentősen nőtt, ami készlethiányt eredményezett…
Columbia Sportswear
Tevékenység: Folyamatos média kapcsolatok magazinok újságíróival és stylistjaival a vezető outdoor márka számára
Eredmény: a márka sajtópiaci részesedése meghatározóvá vált a kategóriájában (színes magazinok, divatösszeállítások), az értékesítése folyamatosan nő
Daikin
Tevékenység: Integrált kommunikációs kampány, kreatív koncepció, hirdetés szakmai kiadványban, PR a fogyasztói és szakmai médiában, landing page felállítás, B2B promóció szervezése, lead generálás (Facebook, Google, programmatic), digitális szakmai kiadvány a vezető globális háztartási berendezésgyártó számára
Eredmény: az előző évi kampány látogatói megduplázásódtak a büdzsé változatlansága mellett, kétszámjegyű növekedés a hőszivattyúk kategóriájában